2

Johanes Netzen; söt kille som är rolig , man kan lita på dig.
Silvana Hosseini; Underbar betyder sjukt mycket , saknar&Älskar dig.
Alice Jarnbring; sjukt fin med världens finaste hår!
Clara eriksson; Fiinaste ögonen!
Hannes Bergling ; Känner inte
Maria Gottlander; söt och mycket fin!
Johanna Sic; UNDERBAR STAVAS DET!
Calle Edholm; Skkit snäll och snygg.
Lucas Backman; Vart ska man börja? Du är underbar och jag älskar dig mer än allt. Kan offra allt för dig finaste.
Micke Engberg; Gullig liten kille som betyder för mig,
William lillbäck;har världes finaste tjej
Daniel pirboneih;känner inte
Johannes Callderyd; Söt snygg , gullig och underbar.
Kevin Jonsson; söt!
Anna Backman; Har världens finaste bror och du är skit söt.. du betyder,
Victor Forslund; Sjukt snygg och sjukt snäll!
Tiam goll; Känner nte
Aline eriksson; Saknad
Simon holm; känner inte så bra!
Sebbe huss; Underbar 99;a .. du betyder sjukt mycket
Kevin Sanaee; söt och snäll!
Pedman kabirifar; Gått i min skola.
Ulrika Hallberg; FINASTE PÅ VÅR JORD.
vilhelm oxhammar; gullig och charmig kille!
Emil Arvidsson; Saknad.
Linnea Svanberg: VACKER!
Yasmine Stagman; Saknad och söt.
Johanna Goliath Erixon; Johanna .. du vet att du är en Sexbomb och största katten av oss alla.
Katarina Olofsson; Min Fin fina kusin som är allt för mig.
Michaela stollenwerk; Finner inga ord.. Kära mickis du är snygg och allt det där!
Rana poles; SYGG!
Linn rickardt; Söt tjej i min förra klass.
Max sundberg; Emilias Kusin
Lina nyman; Söt , finns för dig , du betyder mycket för mig
Emma Nicklasson: Underbar Kan offra mitt liv för fig.. du betyder sjukt mycket!
Chloe Ekelund; JÄVLIGT SAAAAKNAD BABY!
Victoria nermander; Saaaaaknad och söööööt!
Oscar Lundmyr; Skit sygg och min killkompis som betyder mycket för mig
Julia phillips; Sötaunge , älskar dig.
Philip Davidsson; Du är helt enkelt en underbar kille.




Kommentarer
Postat av: Linnea Svanis

Desamma ! ♥

2011-11-23 @ 15:02:08
URL: http://lillylinneas.blogg.se/
Postat av: Daniel

vi gick fakist i samma dagis XD

2011-11-23 @ 16:45:20
Postat av: Daniel

faktist*

2011-11-23 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0