1

Tara Ebrahimi ; Söt.
Victor Håkansson ; Skit snygg.
Dennis Elison ; Vet nt vem du är.
Vanessa Westerberg ; Snygg , snäll , underbar och söt!
Gabriel Reyes ; Kille med blogg HAHA! nejmen söt.
Ronja Bieber ; saknar otroligt mycket! Älskar dig finaste.
Lucas Fotboll Nilsson ; Söt kille men som är jobbig och irreterande.
Lucas Rappel ; Har vart tillsammans med dig för länge sen.
Sebastian Rollino ; Vill lära känna!
Linus Norell ; Skit söt kille och Ebbas Pojkvän. Lyck till er!
Jennifer reinikainen ; Känner inte men söt.
Samuel Nelander ; Sjukt snygg.
Jakob Fahlberg ; Känner inte tror jag :o
Jonathan åhlin ; Känner inte.
Özge Baran ; Min Älskling som jag saknar rejält.
Ida arvidsson ; Söt tjej som jag saknar!
Carl johansson ; Snygg kille!
Ebba Brännholm ; Ebba , finner inga ord! Du är perfekt. Skulle offra allt för dig!
Molly rytter ; känner inte men sööööt!
Emma timan ; Skit söt tjej som jag inte träffat på länge
Kathleen Ramos ; Älskar dig gumman.
Ella berge ; fin.
Hanna Fritzon ; Underbara unge , du är allt!
Ebba johansson ; Söt tjej i min klass!
Carolina Aircardi ; Bra humor , skit rolig att vara med och skit söt! älskar dig.
Johanna Rosvall ; SÖT ,SÖT, SÖT, SÖT OCH SÖT!
Emil Altis ; Du är min killkompis
Victor Ljungdahl ; Kille i min skola!
Marcus Aircardi ; SNYGG ITALENARE SOM ÄR SKIT SNÄLL!
Bianca kaulitz ; Skit fint Hår ;o
Linda Loven ; Bebbi , du är min Bästavän som har snygg röv ;$$
Louise Nilsson ; Vacker!
Gustav Broman ; Söt!
Alva Jädersten ; söt cheeey!
Ella Lindström ; Underbar och saaaknad!
Leo ryden ; min killkompis!
Elin Åman ; Söt , jobbig.
Alba Birkhammar ; Varför gilla?du vet att du är allt för mig och lalal , älskar dig!
Oscar Lundmyr ; Sjukt söt 99;a , puss finis:*
Ellen Wemskog ; Skit fin , en ängel , kärlek!
Victor lindgren ; sjukt söt , lite blyg , men snygg också!<3
Caroline hagert oldgren ; söt!
Evelina Söderlund ; Världens bästa kusin som jag älskar sjukt , du är mitt allt!
Josefin Vestergren ; Saknar otroligt mycket!
Viktor Lukaczevski ; p12;aaa , och Katta strulkompis..
Sandra helleday; söööt!
Magnus Dahlberg ; Sjukt snygg.
Mimmi såklart ; Söt, har du hår? HAHAHAHAHHA!
Axel bauer; känner inte så bra!
Olivia Hessel ; sjukt fin , bara min , Underbar humor och seriöst skit snygg!




Kommentarer
Postat av: Evelina Söderlund

due mitt alllt min allsklings kusiin !! <3 <3

2011-11-22 @ 20:49:12
Postat av: Ronja Bieber

naw älskling, måste träffas snart. <3

Inte sett dej på 2 månader typ :( <333

;*

2011-11-22 @ 20:50:04
Postat av: Evelina söderlund

aa de måste vi , vi måste snacka lite åxå :( älskar dig emilia min ksuin !! <33333333

2011-11-23 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0