2011

Då jag var inne i Wannabe fjortis-perioden. Sminkade mig i typ en timme och allt med min kompis jossan. Vi gjorde fjortissaker och hängde med Alla äldre. Vi stannade hemma med varandra från skolan ibland. Vi var skit thighta då. Allt var bra och dessutom blev jag tillsammans med en 97;a som hette Viktor , vi var tillsammans i 3 månader sen tog det slut.



Var fortfarande i fjortisperioden eller så hade jag blivit det ännu mer. Bilden till Höger är när jag slängde mig i snön och den månaden var det mycket snö , Viktor och jag mulade varandra och sen brukade vi lägga oss i snön.
Bilden till vänster är hemma hos min Kompis Mathilda, vi var thighta i ungefär 5 år. När jag började sexan så snackade vi inte mer ..



Denna månad mådde jag skit. I skolan så var jag jätte bra på lektionerna och det , var med alla och allt. Sen så fick jag reda på att vi skulle flytta. Vi flyttade 1 mars 2011 och ända fram till juni/ juli hatade jag det. Mådde seriöst skit denna månad. Jag och min kille gjorde slut den 10/11 mars för att jag skulle flytta och allt. Mådde skit ett tag och gick inte till skolan för orkade inte åka tåg och buss i en timme varje dag dit och hem hela mars var jag hemma nästan, tills slutet av det då kom jag tillbaka och allt var bra fast hemma mådde jag skit , saknade väsby mer än allt då!



Mådde fortfarande skit men var i skolan som normalt och varje dag efter skolan vid 3 åkte jag hem. När jag kom hem satt jag vid datan och chattade med alla min kompisar i väsby. Hade inga i sollentuna då. Dom närmstaste var Evelina, Ronja,Melisa,Tilda,Özge och Silvana i kista var med dom varje helg och saknar det.


var i skolan som vanligt och i en vecka av slutet av maj och en vecka av början på juni var jag i turkiet. Saknade inget just då , Älskade att vara där. Redan efter 2 dagar i turkiet Träffade jag Julia som bor i särna var med hon i 5 dagar sen skulle hon hem. var uppe hela natten med henne ända tills hon åkte. 1 timme innan hon tog bussen till flyget åt vi och då så var det ett 97 hockeylag från göteborg som kom.. Dom började snacka med min syster vid scenen och sen när jag kom tillbaka så var jag med dom varje dag. Jag strulade med niclas , det var som om vi var tillsammans! Sen började han och jag tjafsa och han följde efter mig men jag skrek på han at jag inte ville och att han skulle släppa mig och allt. Hans kompisar hörde så dom kom ner till mig och försökte få mig på humör. Följde med dom till strandpartyt och en av killarna och jag strulade och allt och niclas blev sur .. den där killen sov hos mig och det var underbart. Dom åkte och har ingen kontakt med han nu.



Kom hem och åkte på skolavslutning och om aldrig tillbaka till den skolan. Saknar den som fan .. och klassen var helt underbar , vissa hade jag gått med i 7 eller 8 år..
Var hemma hos min kusin rätt så ofta och i slutet av juni så åkte vi till Härjedalen mitt landställe.



Casper fyllde 1 år vi fikade och hade du roligt han var så glad för sin myra med ägget. Var i idre och Norge , Vi åkte från härjedalen till idre , klättrade upp för berget i bara flipflop jag och min syster sen när vi skulle ner dog vi av garv och pappa filmade. Sen efter kanske 30 minuter var man nere och då fikade vi sen kom vi fram till norskagränsen ( det var första gången vi var där) Vi ställde oss vid stenen där det stog på ena sidan "sverige" Och andra "norge". Vi åkte in mot en stad och det var sjukt snygga killar där, åt pizza och bara hade det mysigt. Sen åkte vi hem igen samma kväll som vi kom. Sen när vi kom hem igen till stockholm tvättade vi och packade igen och drog till öland ( böda camping ) Victoria min bästavän och Marcus min förr förr förr förra kille eller något var också där , det är henne brosa , hon går i 8;an. Vi hade det sjukt kul och träffade ida och isac. När Vickan och marcus had åkt blev jag och isac tillsammans.



åkte ner till blekinge för att träffa Isac och ida , sov hos ida en vecka. Åkte ditt med flyget och altl själv. Vi hade det sjukt kul. vi dygna, åkte till tivoli , åt glass på ett tak, Köpte Kläder och åt donken, åkte in till karlskrona och träffade isac och hade det sjukt kul bara. Åkte hem sen igen 2 dagar innan skolan börja , Sen så gjorde jag och isac slut. När skolan började träffade jag alla , klassen var på skansen och badade i edsviken. Blev snabbt kompis med Alba,Johanna, Emma och Fredrik. 5 dagar efter skolan hade börjat blev jag och fredrik tillsammans men det höll inte länge det var bäst om vi var kompisar och nu är vi bästavänner :')




Den månaden jag var som thigtast med alba! Finns inget mer att säga bara att den var underbar!



Oktober Den månaden Jag och Katta skaffade killar , hon chrippe och jag lucas! Alla vi sov hos lucas och hade det urmysigt! Den 9 oktober blev jag och lucas tillsammans kommer aldrig glömma datumet. Den 9 januari har vi vart tillsammans i 3 månader i dom 3 underbaraste månaderna på slutet av år 2011. Denna månad var Alba borta och Jag var med katta varje dag , typ exakt varje dag , saknar det!
Sen när alba kom hem så pratade vi knappt vi tappade kontakten och har bara en liten kontakt men jag älskar henne ändå!



Denna månad var jag som thightast med ullis. Hon är sjukt underbar , vi är fortfarande jätte thighta. Seriöst hon får mig på humör. Denna månad kommer jag ihåg att jag och lucas bråkade mycket. Jag tog i ganska hårt om saker och ting men vad vore ett förhållande utan bråk? Dem här bråken gjorde så jag och lucas insåg att vi inte ville lämna varandra. Ingen av oss vill det. Vi har bråkat om allt mellan himmel och gjord.



Kan inte beskriva denna månad. Den har varit sjukt underbar. Alba och jag har kommit närmre varandra. Ullis och jag med! Lucas och jag är kärare än någonsin , Alla vänner som jag älskar har jag löst allt med bråkar inte med någon skolan har vart underbar , Har bara mått dåligt av en kille som heter oscar men har glömt han men i hjärtat finns han kvar. Han ska inte få komma tillbaka han ska få lida och vara krossade som jag fick vara.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Saknar Öland så sjukt mycket <3

2012-01-01 @ 00:53:00
Postat av: Ulrika

Älskar dig Emilia, du är underbar! <3

2012-01-01 @ 01:33:42
URL: http://ulrikahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0