Tankar om mig så ni vet innan ni börjar tycka om mig!

Jag är inte sån som alla tror. Jag är en Flicka som är onormal. Jag är Konstig.
Jag får alla att må dåligt till och med mina föräldrar.
Dom säger att dom älska mig men vadfan får dom tillbaka? Det ända dom får är svek.
Jag sviker dom hela tiden, Förr då var jag, Mamma och Pappa så jävla tajta.
Vi gick ut och åt , kolla på mina dansuppvisningar, dom tog med mig överallt.
Jag och mamma hade en dag i veckan , Mor och dotter- dag.
Låter töntigt men saknar det. Jag sårar dom varje dag, fått dom gråta och när jag ser dom så vill jag ta livet av mig.
Tänk er att se ens föräldrar gråta , kolla dom i ögonen och se exakt vad man gjort.
Jag Sårar min vänner också, Jag Är ingen bra vän. Jag sårade världens mest finaste och bästaste Vänner.
Dom vet vilken dom är eller så säger jag det nu - Alba och Christoffer.
Jag älskar er .. Förlåt för att jag är som jag är. Jag sårar folk , jag skär mig så dom mår dåligt.
Jag lyssnar inte på vad en kompis sa , utan jag gjorde om det! jag är sån och jag mår dåligt över det.
Jag fattade inte vad jag hade gjort försen nu. Vet att alla som läser min blogg tänker " åh måste hon skriva de och de"
Men ni behöver inte läsa Jag vill bara att alla ska vet att jag inte är en bra vän!
Jag älskar min familj och vänner och allt! Men problemet är att jag sårar dom..
Hatar att bråka med mina syskon också , för dom är så snälla mot mig.
Men det dom får tillbaka är Ingeting .. Jag hatar att bråka med Allt&Alla.

Jag är en dålig människa. Jag får min egna kille att må dåligt ibland , och om jag skär mig igen så gör han det.
Jag fattade inte att han brydde sig men han gör verkligen det! Han är det bästa som hänt mig , min riktiga första kärlek.
Han är underbar och allt det där! Jag fattade inte hur jag fick han. Vårt förhållande är ganska seriöst tycker jag.
Dagen jag sov hos han var bäst. Jag älskar dig Lucas!

Jag älskar min Kille , mina vänner och min familj!
Förlåt för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0