Skola imorgon .. läxa nu!

Idag har vi var på ungdomsmottagningen rätt så najs? Började 9 , satt och lyssna bara!
Vi hade inga lärare med oss utan bara klassen så efter drog vi och handla godis och allt.. 
Tjockis klass .. vet. Vi tog bussen kom till lektion , kollade på film. Lunchrast , Idrott och matte ,sen sluta.
Efter det drog jag och Carro till Alba , skulle hämta mina saker sov ju där inatt.
På bussen Träffade vi Katta och Oscar jobbigt!
Carro snacka med dom jag satt helt tyst och tänkte på andra saker...
Sen komjag och carro hem till henne. Åt mackor och juice sen sov vi och åt igen hahahahha!
Imorgon har tjejen fest. Det ska bli helt klart Roligt!
Alba , jag och Ullis ska vara kattiga.. som fan.
Kommer uppdatera mycket imorgon kanske, Får tillbaka min Xperia Arc då saknat bebisen som fan!


Saknad som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0