party in my head!

Kom hem nyss från Carro . Kom ditt vid kvart över sex .. försenade bruuudar! ;)
men var ju med Ullis , Chrippe , Lucas och Alba innan. Så ja..
När vi kom fram var det tyst typ så jag och alba bara klev in i huset och typ starta festen vi dansa i 6 timmar typ ;o
Det var sjukt najs ju , Alba och jag Satt på våra "egna låtar" och typ dansa och hade skoj..
Sen hade vi Godistävling och dans idol!
Ingen visste ju att jag gick på dans så det var Fusk .. HAHA! 
Fick inte vara med sen för att dom sa att jag var för bra..
Som sagt , sjuk najs Fredag Älska! 
Nu sover Alba här , myyyysigt! Like Always,
Bilderna kommer senare eller imorgon!


Älskar dig Alba , Våran låt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha kommer låta väldigt konstigt det här, men efter som du pussar tjejer på bilder och "lämnar över korkar" i videoinlägg så kan du väl lägga upp en video när du strular med en eller fler tjejer? :) Alltså frågan va om du kunde göra dn videoklipp när du strular med en tjej <3

Kram , grym blogg!

2011-12-03 @ 01:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0