Länkbyte- Julia phillips!

Min bästavän , du förstår då jag mår sjukt dåligt. Då jag har lust att dö. Du förstår allt det dära!
Du och jag har många minnen och det ska bli fler. Vi har tjafsat, vi har gråtit , vi har skrattat och vi har saknat.
Julia , du betyder stört mycket för mig. Kommer ihåg halloween då vi var som tajtast.
Du är underbar på alla sätt och jag tyckr att alla ska checka in hennes blogg.
Som sagt man fastnar där för att den är så bra så det är bara att Klicka in :')

Klicka på Bilden eller Här!

Kommentarer
Postat av: Julia Phillips

Asså Emilia :') Börjar nästa gråta, du förstår mig med, och jag tänker stå på din sida, vi ska klara det här, tillsammans.. okej? För jag älskar dig, jag finns hela tiden, ring mig 4 på natten om du så behöver! Åhh, älskar dig, mer än vad ord kan beskriva, det är seriöst cp stört mycket, men ja, kan nt få ner allt, hur mycket jag än pratar elr skriver, det kommer nt gå, för det kommer allti finnas mer, våra minnen, dem är fan oslagbara ! <3

2011-12-06 @ 18:41:28
URL: http://juliaphillips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0