Julia , Niklas och Lucas var här today!

Mådde skit , både och för att jag gjorde de och för att det hade hänt en sak.
Jag sa till julia "Åh behöver dig " Hon kom på dirren. Sen kom Lucas och niklas!
Vi hade det sjukt roligt , myste med älsklingen lite och ja bara hade de allmänt mysigt.
Dom var här i ungefär 2,5 timme :* Sen drog dom .. jag följde med dom, På vägen hade vi 
snöbollskrig och Jag mulade lucas , STOLT. Sen låg vi bara där i snön ännu mer mys!
Sen så sa drog jag med julia till bussen och sen hem. Nu är jag hemma!
Ätit och så , nu ska jag kolla på film ;s Eller något puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad andvänder du för maskara??

2011-12-19 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0