♥ Jessica Tanskanen ♥

Min Ängel , min syster , min bästavän , mitt allt. Jag älskar dig Förr , nu senare och föralltid!

Inget kan sklija på oss inget. Du är världens finaste flicka som jag litar på upp till 110%.
Du kan säga allt till mig & jag allt till dig. Du hjälper mig när jag mår dåligt och jag gör desamma!

Om du någonsin mår skit , ring mig när som helst både dag och natt , varje sekund, minut & timme!
Har alltid lika roligt när jag är med dig min bruuud ;$ Du får mig alltid på humör.
Din humor är helt sjuk och när vi är tillsammans har vi världens torraste humor. Dör seriöst!
Men vi tycker de är roligt. Du är min, åh kan inte förklara ig med ord. Det skulle ta minst 10000 år.

Men Du är underbar på alla sätt , sjukt söt,snygg,het, fin & rolig. Du är allt!
Om du någon gång tvivlar på min kärlek till dig , gör inte det säger jag bara för det kommer aldrig hända att du tvivlar. Du Har världens finaste leende , tänk att du är 00 och så här
JÄVLA FUKKING SNYGG? Gash dör när jag ser dig! ;o Ditt leende , ögonen , munnen , skrattet , Utseendet , kroppen , ja bara allt det där.
Alla 00 är töntiga och typ aa , men du är som oss 98;or. Åh har alltid önskat mig en sån som du , helt underbar.


Om du lämnar mig dör jag , för vad vore ett liv utan dig? nej juste inget liv.
Vi har aldrig tjafsat eller något och det är jätte skönt. Du är en av dom som jag inte kan leva utan. Syster, Allt du gör är magiskt. När du kommer i närheten av mig så blir jag glad! Om jag var Kille skulle jag inte bangat på dig , skulle haffat dig dirket och behandla dig som en Prinssesa. Världens Vackraste Flicka som finns på vår jord , säg mig hur du är så vacker?
Du är fin både utan och med smink , du är fin i allt. Alla minnen du vet porten när du rita, halloween , kista , När vi slagga hos Kathleen & Ullis och allt det där? Den dagen vi var hos Ullis förstog jag att jag inte kunde leva utan dig , när Alba och Ullis dissa oss , satt du där med mig och gjorde allt roligt , du får mig på humör. Du Skrattar så gulligt och du finns där i alla lägen!
Kärlek vid första ögonkastet ;$

Åh vet att du inte kommer orkar läsa allt det här men förök gärna för min skull , det skulle betyda mycket för mig , väääääldigt mycket!

- Jessica Tanskanen ..
Jag älskar dig mitt hjärta. ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman, tack för att du finns för mig och ja det klart jag kommer finnas för dig! Ingenting kan ta dig ifrån mig och jag kommer alltid älska dig över allt annat ! Du är bara så otroligt bäst , och alla minnen med dig , gaah så sjukt kul vi har haft! Hahahahaha porten , jag döör .. :') Hihi nejmen , du är sötast,snyggast,roligast och allt ! Älskar dig min storasyster , ring mig om du mår dåligt för jag kommer svara vilken tid som helst på dygnet. Jag kommer finnas där för dig då. Älsk , vad skulle jag göra utan dig ? Kan inte tänka mig hure var innan jag hade träffat dig.. <3 puss min älskade systeerr !

2011-12-16 @ 16:36:24
URL: http://jessicatanskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0