Hissar och dissar om Jul och nyår.

Jag hissar att det är julafton snart. Längtat så mycket efter Julmaten , presenter och Snön.
Man liksom väntar i ett år för de och snart är den här , ja säger jag bara!
Åh fett skönt att sätta på sig jackor , vantar , mössor och Halsduk!
384654_10150406358211642_135027136641_8482282_1788985860_n_large

Jag hissar Julklappar. HAHA Vad töntigt det lät men jag gör det , vill verkligen få något bra. 
Vet redan en sak jag ska få , eller hörde mamma prata om det i telefon med någon.
Men vet inte vem. Sen önskar jag ju mig kläder och fullt med pengar Gash,  L Ä N G T A R!
384964_343135185702128_138541072828208_1587858_577196227_n_large
Jag hissar att man kan ha Fondation utan att det blir kletigt av att svetas eller för att man badar hela tiden.
Sen kan man ju inte ha de när man solar för då kan man ju inte bli så brun och sen är det bara jobbbigt och ha smink överhuvudtaget på sig just nu men när det är vinter så kan man ha det Utan problem!

13_large
Jag hissar Jultomten! Så jävla cool har alltid tyckt det även fast det är ens pappa eller vem de nu är hos er så ja, Jag tycker att han är cool på något sätt. Vet inte hur men jag hissar han stort!
Tumblr_lvyuzjjtnn1qabj53o1_r1_400_large
Jag hissar Polkgrisar. Dom är fett goa' och fina. Haha gillar namnet också , varje år undrar jag varför dom heter just Polka-grisar , dom är ju inte formade till grisar? ;o 
Får aldrig veta .. Någon som vet? Dom är iallafall Goa' som fan!
Hstmarknan-2011-138-kopia_170212071_large
Jag hissar att man kan mysa med sin kille i snön och att man kan mula han.
Jag tycker det är så mysigt och roligt därför ska man ha en kille eller kill-kompis som man kan göra de med.
Jag älskar att mysa i snön för attd et är så vit och kallt men det bli ju värme!

Tumblr_laxl48nebx1qbwapno1_400_large
Jag hissar Pepparkakor som bara den , äter det hela tiden på jul , vet Tjockis! Men ändå Vem KAN INTE äta pepparkakor. Älskar att baka det med men inet städa efter därimot.. Men Jag älskar både köpta , bakade och degen. Åh kan inte mot stå det , det är som en drog!
Peppar_176820682_large
Jag dissar att snön inte har kommit än , det är ju ändå liksom 7 dagar kvar till julafton men ingen snö? 
Vad är det här.. Ska det bli som förr en julafton utan snö , TRÅKIGASTE SOM FINNS!
Åh snö kom nu nu nu nu!
Tumblr_lvruww58j81qa3kooo1_500_large
Jag dissar att Jag måste slänga mig i bh och trosor i snön -.-
Kommer dö av kyla , alba du kanske kan göra de med mig istället? :$
Skulle kännas mycket bättre.

Tumblr_lcn6qcrinz1qf6py6o1_500_large
Jag dissar Mitt hus just nu. Alltså det är bra på julen men för trångt.
Det är mörkt och mycket rött. Men alltså vi har så hela tiden , ret runt nejmen vi har ju bara bott här i ett år och har inte hunnit fixa än , Åh vad sur jag blir.
Christmaslightssurvey_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0