Hemma nu!

Imorse hade vi lucia och Vanliga lektioner efter .. slutade halv 2 sista lektionen var Engelska somnade -.-
Sen Så skulle jag och Carro till silverdal men på bussen Drog carro sönder mina tunna thights så var tvungen att springa hem och Byta och allt. Sen när jag ahde gjort det kom jag på att jag hade glömt min SO bok i skåpet på skolan så det var bara att åka tillbaka och hämta den .. kom försent för att träffa Älsklingen :'( Förlåt , älskar dig.
Lite senare drog jag , Carro och Laura till kista för att julshoppa! Vi åt på donken och ja. Det här käpte jag till min Familj;

Nu ska jag slå in dom och sen ska jag nog duscha!

Ornatmental%252bbokeh_large
Tumblr_lw5jbocnpn1qciek8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0