Grattis Bästavän Alba Birhammar!

Ser ni hur jävla fin tjej detta är?

Jag älskar henne mer än vad alla tror , Du kanske fortfrande är sur men jag kommer alltid älska dig! Du betyder mer än allt , jag kan inte lev utan dig. Jag kan bara inte det.. Mitt liv skulle vara nere på botten. Lova att du stannar här för vad en som händer! lovar du det?..



Ser du vad söta?
Har alltid roligt med dig du vet carro's fest , Balle's fest , Grönan ,Nacka forum och mycket mer !Vi flippade totalt like always..Hur kan du vara så underbar? Du är det bästa som finns!
Du har fått mig att älska mitt liv.. du har fått mig att tro.. du har fått mig att leva..



Kommer du ihåg på lektionen , typ as garva åt när Markus och dom satt och kolla.
Vi har alltid super duper kul och då menar jag det , liksom alltid!
Alla tror säkert att vi är värsta ADHD-barnen men vi kan inte sitta still ;$
Vi har försökt men vi springer runt i hela skolan och alla typ kollar på oss men vi bryr oss inte , vi har roligt!



Åh just Grönan , det kan man aldrig glömma aldrig. Den tiden var bäst , du och jag var så jävla tajta..
Vi åkte ditt varje dag och bara hade de roligt , Vi brydde oss inte om att folk kalla oss fjortisar när vi dansa och sjöng i Popen. Vi lekte lesbiska också haha så jävla roligt, Ingen trodde på oss typ :'(
Men är s jävla stolt att det var jag som fick dig att åka tilt med mig ,din första gång också!
Dagarna på grönan är speciella!



Dagen hemma hos patrik , HAHA " hon kissar grönt" Dog av garv men det var så jäkla mysigt!
Att bara vara med dom som betyder skit mycket för en , Att bra vara .. Åh känslan gör mig glad!



MAT , MAT OCH ÄNNU MERA MAT! DET ÄR VAD VI 2 SERIÖST ÄLSKAR. 
NACKA FORUM ETT MINNE FÖR LIVET!



Världens vackraste redan då , seriöst har inte sätt en sån söt bebis typ ;o
Åh döda mig , den är så fin! Älskling .. Du kommer få söta bebisar när du blir stor!




MUPPAR :') Nej men åh dör lite när jag ser några av dom här så fina.

Älskar dig och Älskar bilden , klarar mig inte utan dig Alba!



Älskar denna dag , När vi tog bilder med ullis och dom, Det var så jävla roligt .. Du och jag kunde inte sluta garva! Åh Fattar inte .. du gör en glad liksom jätte glad! När jag ser på dig så saknar jag dig! Och det gör ag hela tiden! Vi har känt varandra i 5 månader typ :o Och har skit mpnga minnen!



Älskar bilden den gör mig glad , skit glad vet inte varför , kanske för att det är 2 underbara Människor på den , Laura och Alba. Så söta , ser ut som wnb dagisbarn :*



Riktig söt?



Lite bilder , som är med en underbar person på! 
och den tjejen älskar jag , hennes namn är Alba birkhammar!



Fattar inte hur du och jag blev vänner! 
Det började med att du kom fram till mig och krama mig , sen åkte vi till skansen med klassen , där vi kom så nära varandra och du failade, Sen så dagen efter så Var vi i aulan och Hade " avslappning" och så klart ska inte vi klara den och bli utskickade , du , jag , Emma , Johanna och Anna. Sen badade vi i edsviken. Efter dom 3 dagarn så började vi vara med varandra och sen blev Jag tillsammans med During så vi blev ännu tajtare och kolla nu?!



Kan inte beskriva dig med ord , Hur kan jag vara värd dig? Jag som är helt störd och cp utan gränser. och sårar dig hela tiden , tack för att du finns kvar!



Så jävla snygga!


Ser du vi skrattar så att vi gråter , Åh känslan av att se denna bild är stor av lycka!
Ordet lycka är att vara med dig , prata med dig , Chatta med dig, Och ta bilder med dig!
Jag Älskar Allt du gör exakt allt , du ska inte ändra på dig , nu i vintern och framåt då jävlar smäller de! Gumman , fatta att du är allt för mig..



Grattis Bästavän! hoppas du får en toppen dag och ät mycket tårta nu! 
Du är ingen p12 längre :') Du är tonåring!
Ha det så bra på din 13-års dag.
Jag tycker att alla ska säga Grattis här,här, här eller här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0