Dag 8 - En bild som påminner mig om gamla tider.

Saknar denna tid då jag bodde i väsby och då jag och Josefin var som tajtast.
Vi var med varandra varje dag och busade , mihihi ;$ Saknar dig om fan, 
kommer ihåg dagen då vi träffades , än dag sommaren 2010 , den bästasommaren med dig.
Vi var med varandra hela tiden , gick md varandra till skolan och allt.
Alltid när du mådde dåligt fanns jag där och när jag gjorde de fanns du där.
Sommaren 2010 var den bästa. Visst vi var inte så duktiga si skolan eller rätt så bra ju men ja.
Kommer du ihåg när vi padlade kanot, Eller " tyst dom sover" HAHAHAHHAAH DÖR.
Vill bara säga saknar dig än och vill att det ska bli bttre mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0