Dag 6 - Min favorit årstid & varför?

Typ vintern och sommarn men om man måste välja tar jag sommarn.
Har så jävla många minnen av den årstiden per år.
Träffat sjukt underbar person under den tiden också och sen är ju sommarn min favorit årstid för att
Man kan sola och bada , Sen är ju alltid grönan öppen och Badhus!
Det älskar jag , man tror inte att jag är en sån som älskar att bada men det är det bästa jag vet typ..
Sommarn 2010 var den bästa sommaren .. Skojar inte.
Snart är det ju bara ett halv år kvar till sommaren 2012 och jag tror den kommer bli bättre än vad 2011 var.
Har många låtar från olika år på sommarn så därför är sommarn min favorit årstid.
Förlåt för olika storlekarna'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0