Dag 17 - Mitt favoritminne.

Jag har många så tar flera istället för ett!
Bara några..
1. Grönan med Kathleen Ramos
2. Nacka forum med Carolina och Alba
3. Turkiet med familjen och ett par killar som jag träffa där
4. Carros fest!

1. Året med Jossan!
2. När jag och Evelina var små!
3. Vårt släkt kalas , då släkten höll ihop
4. När jag och Emelie var som tajtast , bästavänner eller hur det var ..
5. När jag och josse ( min sysling) var med varandra.
6.Dagen med Ronja och Evelina!, När dom kaxa och vi var ute mitt inatt och vet inte vad ;o
7.den tiden jag och alla min 5 tjejor var som tajtast.
8. Stan med Eve & Meli, Stockholm utflykten, Vi åkte ju runt i sthlm
9. Eve's skolavslutning , Ronja's och alla andras skolavslutning och sen pizzerian!
10. Emma och jag , När vi var med varandra ofta..
11. Jag och Eve den dagen .. då vi dog av garv, kolla muppar liksom eller vad :o
12. När jag sov hos lucas.
13. När jag var hos kusinerna, sjukt roligt.
14. Dagis , åh saknar verkligen den tiden som fan!
Några av minnerna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0