Dag 12 - Mitt drömförhållande

Mitt dröm förhållande är att Killen man är tillsammans med ska kunna säga allt till mig och inte få panik om jag tar hans mobil. Det ska vara seriöst , alltså att killen vågar komma hem till än och så och jag hem till han. Träffas ofta men inte för ofta för man vill ha en liten egen tid ibland , och sen är det ju så att man kan börja tröttna på om man träffas för ofta. Han ska vara gullig typ hela tiden men också vara lite dryg. Han ska messa "Godmorgon" , "godnatt" , "hur mår du" Och sånt lite då och då.. Han ska inte vara blyg utan våga säga "Jag älskar dig ", "du är så fin" , "Vill ha dig" och sånt rakt framför ögonen. Man ska Brottas lite och mysas. Kolla på film och bara hålla om mig. När vi myser så vill jag gärna attt han ska dra sina fingrar igenom mitt hår och det.. Han ska våga ta dom första stegen och Inte vara blyg ,
HAN SKA VERKLIGEN INTE VARA PLAYER , USCH DOM KAN TAGGA!

Han ska ha en fin utsida , alltså Hår , stil men inte p12igt. Han ska ha fin kropp och fin mage. Ganska brun men det spelar ingen roll .Egentligen så är det ju insidan som räknas mest av allt. Han ska inte hålla på med andra tjejer och acceptera att man har killkompisar och såklart att han har tjejkompisar. Han ska kunna lita på mig upp 110% och jag på han. Vi ska kunna bertta hemligheter och annat. Han ska inte vara för mycket på, men okej med lite.
Han ska vara som min andra halva fast det bättre såklart. Vi ska passa ihopp och vara Kärleksfulla.
Han ska ha samma humor som mig och kunna skratta!

Tumblr_kx7abce4az1qzgqxeo1_500_large
Tumblr_lc3m8jsuzf1qdsrq7o1_500_large
Tumblr_lwdgnlziuk1r0gm9bo1_500_large
392583_269215719800508_100001362451059_743317_1476136415_n_large
Tumblr_lwddmhj6il1qhzv0eo1_500_large
Tumblr_ltk47e9oir1qdm701o1_500_large
Tumblr_lw9b9xjs891r2h3iuo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0