Dag 11 - Någonting jag ångrar.

Jag ångrar .. Att jag rymt hemifrån ångrar jag väldigt mycket för det hände fullt med saker då jag var borta. Jag var nära att bli våldtagen & En man följde efter mig. Ångrar att jag rymmer hemifrån så fort det är något. Jag var bort i en hel dag förr utan mobil och allt, Ångrar det skit mycket. Vet inte ens varför jag tar upp detta men nu vet ni, tänker aldrig göra det igen. Det skapar problem och jag inser hur de kunde ha gått..
Jag ångrar .. Att jag har gjort så mina föräldrar gråtit och vill inte ha mig längre.

Jag ångrar .. Att jag svikit mina bästavänner.

Jag ångrar .. Att Jag har ****och *******.

Jag ångrar .. Att jag kämpat för en kille , killar är som ingenting ibland.

Jag ångrar .. Att jag går på varje killes lek om och om igen.

Jag ångrar .. Att jag gjort illa mina syskon och föräldrar.

Jag ångrar .. Att jag drömmer om att ha det perfekta förhållandet, För det kommer aldrig bli.

Jag ångrar .. Att jag drömmer saker som jag vill ska hända för när man vill slår dom inte in men när man inte vill så slår dom in!
Ingeting av allt jag ångrar..
Tumblr_lrw6pdlpev1qkqxzlo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0