Chrippe , förlåt!

Chrippe! Förlåt , menar det förlåt , mådde skit som vanligt.. jag är inte den som alla tror jag är en sån som har lätt att såra folk , jag har sårat 2 av mina bästavänner på en dag .. det är typiskt mig .. ingen vet hur jag är .. jag är en sån som alla hatar känns det som .. vet inte längre vem jag är heller .. Men du ska veta om du är sur på mig var det inte meningen .. jag mår alltid skit och är sjukt störd alla får leva med det eller släppa taget om mig .. Jag älskar dig Bästavän .. du är som ingen annan , du är speciell. Du är världens gulligaste .. när vi hållde på förut .. hur fan kan man vara värd en som du? Jag? hur kunde jag få dig , jag är bara en Människa som ingen ser .. du vet att jag älskar dig mer än vad du tror , du betyder sjukt mycket för mig fattar inte hur jag kunnat såra dig ,just dig .. Mår skit av att inte kunna prata med dig nu , världens finaste leendet har du också.
Min bästavän du ska veta att första gången jag såg dig i somras blev jag kär.
Det kanske inte du vet men nu vet du och alla andra .. jag föll för ditt smile .. men du hatade mig då.
Du drev med mig hela tiden tills i slutet av september.
Du började prata med mig .. Dagarna när vi gick själva du vet när du glömde din mormors namn?
Då var det underbart , killen du är underbar .. Jag saknar dig nu .. just nu vill jag ha dig här..
Förlåt chrippe , förlåt världen finaste bästavän!



^
|
|
|
|
Hur kan jag vara så dum? 
Sårat dig , killen du betyder sjukt mycket mer än vad du tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0