Börjat med Dagens Haff!

Ni som vill vara med i " Dagens haff " Skriver till mig på Facebook eller Kommenterar här.
Om ni inte har mig på Facebook Kan ni ju skriva ett meddelande här till mig och berätta att ni är en bloggläsare och vill vara med i dagens haff!

Ni ska svara på dem här frågorna ;

Vad du heter
Vad du gillar att göra
Hur gammal du är
Vad du gillar för killar/tjejer
Hur du vill att din kille/tjej ska vara / behandla dig !
(Skriv Gärna långt..)
Deltagarna Lottas ut klockan 9 varje kväll.
Så för att veta vilka som är med per kväll kolla in runt 9.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill bli dagens hafff fan va respekt ; D

2011-12-08 @ 07:36:12
URL: http://johannasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0