Alba .. du vet att jag älskar dig .. förlåt!

Förlåt Alba , vart ska jag börja? Förlåt kan jag börja med .. ett stort jävla förlåt .. Tycker att ni ska skylla på mig har sårat dig och nu chrippe .. Hur dum är jag? Jag gjorde bara vad simon sa , hålla ett öga på dig .. jag varnade dig men du lyssnade inte , Dumt gjort? .. Men om ni tjafsar eller sånt nu så vill jag verkligen säga förlåt .. båda ni kan skylla på mig , det är jag som också gjort fel inte bara albas fel simon! Om ni nu hatar mig så Gör det .. jag får skylla mig själv.. Ni är världens finaste par, då menar jag det! Urgulliga .. Fattade inte det försen nu. Förlåt alba min bästavän, du betyder allt , kan lita på dig . Vet att du tror att du inte kan lita på mig , men Alba du var mitt allt och är fortfarande de! Du är mitt bästa. Den Tjejen som alla vill ha , hon har jag som Bästis :') lät lite gulligt med bästis mihih ;$ fattar inte varför det blev såhär , vi som var så tajta .. allt förändrades när du hade åkt .. Jag blev en Dålig tjej. Men gumman förlåt .. vet inte hur många gånger jag ska säga det.

Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt
Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt
Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt
Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt
Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt

Du är sjukt underbar fattar inte hur vi blev så tajta. Det började säkert med den dagen då skolan började , den ända jag kände var Anton. Jag kom in i klassrummet och du kom fram til mig och krama mig , Vi snackade sedan och dagen efter åkte vi till skansen. Vi fick vara i samma grupp och allt . Vi gick och tog Godis hela tiden , matade Ekorren och allt. Kommer du ihåg hissen? HAHA ett stort jävla minne du faila totalt..
Men gullet det var då vi började skaffa mer kontakt.
Tredje dagen i skolan , du vet aulan , när vi låg där inne och sjöng och lalaalla.. när vi åkte ut hahah!
När vi målade våran bondgård. Dom tre dagarna skapade vi kontakt! Sen åkte vi till grönan och nu är vi så jäävla tajta kan berätta allt till dig. Exakt allt , verkligen! Älskar dig alba!


^
|
|
|
|
|
Fint leende , fina hon! Finaste bästavän , hon är underbar , hon är allt , Finns för dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0